Mittwoch, 9. März 2011

Parque Nacional de Tayrona

Met liechtem Gepäck beni för en Zweitagestrip in Nationalpark vo Tayrona uufbroche. De Park esch eine vo de ältischte in Kolumbie ond zogliich de beliebteschti bi Touris sowie Iiheimische gliichermasse. Ich ha mi dete vor allem of d'Suechi nacheme ändlech mol schöne Karibikstrand gmacht. Viel meh wie d'Badhose hani aso ned debii gha :-)

Im Park cha mer vor allem am Strand ond i de Wälder wandere oder ebe bade. Ich be am erschte Tag ca. 4 Stonde bes zom henderschte Strand gloffe ond tatsächlech, ich hane ändli gfonde, de perfekti Strand! Dete hets denne en chliine Campingplatz gha, wo ich onderem freie Sternehemmel mini Hängematte uufghänkt ond öbernachtet han. Dete hani no es paar Argentinier wo ich in Medellin kenneglehrt han weder troffe ond met dene hets de no e gmüetleche Obe geh.

Am nöchschte Tag, nachere wonderschöne Nacht i de Hängematte beni met 3 vo dene Argentinier de früeh use ond mer händ bes am 11i de Strand quasi för eus elei gnosse. Nochäne esch wieder Sport aagseit gsi. En 5stöndigi Wanderig ofeme alte Indianerpfad öber en 1000m höche Pass zrögg ad Hauptstross rechtig Santa Marta. Esch zemmli aasträngend gsi, öber Bäch, Baumstammbrogge ond grossi Felse hämmer dem schmale, steile Pfad müesse folge. Aber es het sech definitiv glohnt, en hammerschöne Wäg ond en guete Iibleck id Flora entlang de Karibikküschte esch de Lohn gsi.

Jetzt esch aber verbii met omflohnere am Strand. Morn goht mi Flog einisch quer dor ganz Kolumbie nach Leticia in Amazonas. Be gspanne, was dete of mech wartet.

Keine Kommentare: