Dienstag, 1. März 2011

Medellin zum Ersten

Soooo, ich hocke grad i mim Hostal ond warte bes min Bus nach Cartagena fahrt. Do ich kei schlaui Spanischschuel gfonde ha do, han ich mech entschiede loszreise, demet ich mer was vo dem schöne Laendli chan aaluege. Aber us dem Grond zom Erschte, woell jo min Röckflog nach Mexico City weder ab Medellin goht ich ganz secher nomol do he werde foer es paar Taeg zrögg cho. Ich ha mi nämmli jetzt scho es bezli i die Stadt verliebt.

Medellin esch met 2.2 Mio Iiwohner die zweitgröschtig Stadt vo Kolumbie, nach Bogota. Si esch ines schmals Tal inebettet ond d'Hueser vo dränged sech äng anenand bes höch ad Talhäng ufe. D'Hauptschlagadere vo dere Stadt esch d'Metro, wo eigentli en Hochbahn esch, wo i de ganze Längi vo de Stadt i de Talsohle entlangfüehrt. Es super Transportmettel wo eim im Minutetakt in chörzischter Zyt öberall änebrengt. Die einzelne Talhäng send met Gondelbahne wie mer si bi eus i de Skigebiet kennt ad Metro aagschlosse ond metem gliiche Ticket benötzbar. Vo dene "Bärgstatione" här het mer e super Uussecht of d'Stadt ond ehrig ganzi Grössi.

Medellin esch generell sehr guet organsiert ond sehr suuber. Do werd z.B. vorbeldlechscht Abfall i vier Eimer (Papier, Glas, Organsich, Räscht) trennt, alli Strosse send suuber beschreftet ond öberall hets Stadtchartene uufghänkt, wo mer cha luege wo mer esch. Medellin het äu en chliine Naturpark, wo mer ebefalls meteme Gondeli ca. 5km wiit in Urwald inefahrt. Dete, inmette vom Jungel, merkt mer bereits nüt meh vo de Grossstadt. De Park eschs noherholigsgebiet wo mer bereits e guete erschte Iidrock vo de Fauna ond Flora vo Medellin bechonnt. Es het vieli bescheldereti Wanderwäge dete ond me cha sogar e ca. eistöndigi gratis Füehrig dor de Urwald ha, was ich natürli grad uusgnötzt han (ned wölls gratis esch gsi, sondern natürli wöll ich mis Spanisch ha wölle verbessere ;-)).

In Medellin gets vieli interessanti Bauwärch zom bestuune, schöni Kathedralene ond Pärk zom verwiile, Betonplattebauwärch wie mer si us de ehemalige UDSSR kennt ond modernschtig Wolkechratzer. Mis Hostal esch glaub so zemmli i de edelschte Gägend vo dere Stadt, sehr ruhig, öberall Bäum entlang de Strosse ond no es Bächli, esch sozsäge fascht chli s'Beverly Hills vo Medellin ;-)

De botanischi Garte wo ebefalls gratis esch, het e wondervolli Orchideeuustellig sowie wiiteri Pflanze vo ganz Kolumbie ond sogar no es chliises Papillorama. Im Park näbe dra semmer denne am Sonntig no per Zuefall anes Open Air Konzärt änegloffe. Hammer Sach gsi, kolumbianischi Lokalbands händ Punk ond Metal vom feinschte id Saite ghämmeret. Me cha aso i jedere Beziehig säge, Medellin rockt!!

Ich werde of jede Fall luege, dass ich vor mim Röckflog no es paar Täg chan verwiile do, zom min Südamerika Trip lo Uusklenge, zweiter Teil werd also folge... ;-)

Keine Kommentare: