Samstag, 3. Januar 2009

Hasta luego Oaxaca :'-(

Ich henke im Momaent leider emmer nochli hendedrii met de Brechterstattig, beni doch scho sit es paar Tag noemme in Oaxaca. Da liit einersiits dodra, dass es ned emmer eifach esch, es bruuchbars Internetkafi z'fende ond anderersiit send jetzt grad mini Ferie i de Ferie am Strand ond ich gohs raecht gmuetlech aa do. Trozdem no es paar Wort oeber mini letschte Taeg in Oaxaca.

Nachdem am Zischtig (aso am 23.12) die ganzi Wiehnachtsfiirerei i de Stadt met de grosse "Noche des Rabanos", was in etwa e Raebeliechtliomzog esch, eifach met einiges kompliziertere Kreatione, beaendet worde esch, send am 24. die grosse Fiestas i de Familie losgange. Am 25. hets Schuelfrei geh, wo ich denne am Nomitag noch gmuetlechem Uusschlofe mol of de Huusbaerg met de Antenne ufegwanderet be. Vo dete obe het mer e sensationelli Uusecht oeber s'ganze Tal ond me gseht mol iidroecklech die ganzi Dimension vo Oaxaca met siine rond 1'000'000 Iwohner met allne Vorort.

Trotzdem esch foer mech Oaxaca ergendwie wie es chliises gmuetlechs Doerfli. Ich ha das Staedtli ond sini Luet woerkli is Haerz gschlosse. Am Friitig esch de letschti Schueltag aagstande ond somet bereits die erschte Verabschedige vo allne Lehrer ond Metarbeiter vo de Schuel. Ich werde si in gueter Erennerig bhalte ond dankene foer d'Naerve wos bruucht haend, zom mer Spanisch biizbrenge, vor allem wenns mol oeppe en Morge geh het, woni nonig so 100% fit gsi be :-)

Am Wocheaendi esch de naeb de TouriTour #2 vorbereite of de Reiseteil vo mine Ferie aagseit gsi. Nomol bi mirer Coiffeuse de Bart go frisiere, id Lavanderia d'Chleider zom Waesche geh, usw... Nach dene zwei Woche in Oaxaca han ich mech scho fascht gfuehlt als wenn ich scho ewig do waer. D'Luet i de Laede haend eim bereits met Name aagsproche, of de Stross het mer allbot oepper troffe, wo me ergendwo kenne glehrt het. D'Mexikaner send voll gmuetlech droffe, die naemed sech emmer 5min Zyt foer en chliine Small Talk. Ich be sogar a mim letschte Tag no vome Polizescht met Vorname aagsproche worde, de hani daenkt jetzt esch definitiv noemme guet, wenn d'Roennleitig mis Foeteli i de Fahndigsakte het. S'het sech denne aber usegstellt, dass es min Salsalehrer esch gsi, wo halt eifach au no als Polizescht schaffet.

Das esch ergendwie sowieso normal do - jede Mexikaner het 2-3 Joebs do. D'Mexe send eigentli es sehr flissigs Voelkli, nor organisatorisch send si ned emmer so optimal iigrechtet. Si haend es anders Zytgfuehl als mer, was ich eigentli nochdem ich mech mol dra gwoehnt ha (was ned lang gange esch, be scho am zweute Schueltag die obligate 15min z'spot cho ;-)) als sehr aagnehm empfende. Vorallem bewonderi die Luet, dass se sech ebe no Zyt naemed foers Laebe ond ned nor eifach i de Gaegend omehetze wie mer Schwiizer das oft mached. Ich hoffe, ich cha chli oeppis vo dem methei neh...

Aber jetzt esches sowit zom "hasta luego" saege. Ich ha mech bi de Familie verabschiedet met ganz viel Schoggi ond eme Schwiizer Sackmaesser ond jetzt gohts los of Puerto Escondido id Waermi ond an Strand. Sobald ich mol e bessers Internetkafi fende, tue ich de mol die neuschte Foeteli ufelade ond chli was vo de Playa brechte...

1 Kommentar:

sonnenblueemli hat gesagt…

aha, jetzt chonsch dänk denne ami en viertelstond spöter cho torne ;-)