Dienstag, 16. Dezember 2008

Oaxaca

Oaxaca esch es verschlofnigs Staedtli ond sehr schoen, oebarall hets die typische Hueser in allne Farbe. S'Laebe fendet of de grosse Plaetz ond Maerkt statt. D'Parks lade zor gmuetleche Siesta ond am obig cha mer i de dutzende Strossebeizli en Serveza zwitschere.

S'einzige was do woerkli kriminell esch, send d'Autofahrer, wenn mer do oeppis passiert, de werdi bim Oeberquere vome Fuessgaengerstreiffe aagfahre. Obwohl mech emmer weder erstuunt, dass mer bi dene Tempohuegel (wo secher jedes zweute Schwiizer Auto ned droeberchiem) kombiniert met de Schlagloecher so schnaell cha fahre. Liit wohl no a de guete alte duetsche Wertarbeit, do onde esch tatsaechlech no jedes zweute Auto en VW-Chaefer ;-)
Aber ich be jo eigentli ned nor foers Touriprogramm nach Oaxaca cho. So esch de am Mentig Morge au scho los gange metem erschte Block Spanisch. Die erschte zwe Taeg send zemmli heftig gsi, min Chopf het jewiils zemmli graeucht nach 6 Stonde was s'Tagespensum esch. Zom Gloeck cha me nochaene de Chopf meteme Serveza weder abchuele. Aber die erschte Erfolg send bereits ersechtlech, so verstohni doch scho einiges ond cha scho die erschte Saetz zaemebroesmele in Spanisch. D'Schuel esch super, d'Lehrer send sehr froendlech ond fordere zemmli. I de Schuel esch im Momaent ned so viel los waege de bevorstehende Wiehnachte. Es het vorallem Luet us Kanada ond es paar Duetschi. Ich be meteme Koelner (alaf!) ond eme Aenglaender i de Lerngroppe.
Am Mentig morge han ich no mini beide Metbewohner kenneglehrt wo au bi dere Gastfamilie send. Tamara ond Janik, wie us de Naeme onschwer erkennbar esch, beides ebefalls Schwiizer. Hoffe mol, ich lehre trozdem nochli Spanisch do, sie haend gmeint, sie lueged de scho dass ich ned zviel Duetsch rede :-)
Obwohl Tacos met scharf Soss zom Zmorge zwar betzli gwoehnigsbedoerftig send, hani mi scho zemmli aklimatisiert do. Esch au ned schwierig bi 25 Grad, a dere Stell e Gruess id Schwiiz, hehe. Ich be aso beschtens im Mexico glandet.
Noechscht mol gets de nochli meh vo Oaxaca ond miner Gastfamilie. Ich sett jetzt nochli go Uufgabe mache, soescht het min Maestreo morn de kei Freud ;-)
¡Hasta la proxima!

Keine Kommentare: